Dažniausi klausimai

Dažniausiai užduodami klausimai apie „UnaVita“ kliniką

Čia rasite atsakymus į dažniausiai pacientų užduodamus klausimus apie mūsų klinikos paslaugas, tyrimus, kainas ir praktinius dalykus. Jei neradote reikiamos informacijos – visada susisiekite su mūsų registratūra, mielai patarsime.

 

Bendroji informacija

1. Kur yra „UnaVita“ klinika?
Klinika įsikūrusi Vilniuje, Mokyklos g. 2, Jeruzalės mikrorajone. Į ją patogu atvykti iš bet kurios miesto dalies – viešasis transportas sustoja vos už kelių minučių kelio pėsčiomis. Klinika įsikūrusi erdviame, moderniame pastate, pritaikytame patogiam pacientų judėjimui.

2. Koks yra klinikos darbo laikas?
„UnaVita“ dirba pirmadieniais–penktadieniais 8:00–19:00. Tokios darbo valandos pasirinktos atsižvelgiant į pacientų poreikius – dauguma paslaugų prieinamos tiek rytais, tiek po darbo valandų. Tai ypač patogu tiems, kurie dirba įprastu biuro laiku ir negali apsilankyti vidury dienos.

3. Kaip užsiregistruoti vizitui?
Pacientai gali rinktis registraciją internetu arba telefonu. Internetinė sistema veikia 24/7 ir leidžia matyti laisvus laikus realiu laiku. Skambinant telefonu, registratorės gali patarti, kokį tyrimą ar konsultaciją pasirinkti. Taip pat telefonu galima gauti atsakymus į praktinius klausimus: ką turėti su savimi, ar reikia specialaus pasiruošimo.

4. Ar galima registruotis internetu?
Taip. Internetinė sistema leidžia pacientams planuoti vizitus savarankiškai, nesikreipiant į registratūrą. Pacientai gali pasirinkti pageidaujamą specialistą, iš karto matyti kainas ir užsirezervuoti jiems patogų laiką. Jei vizitą reikia atšaukti ar pakeisti – tai taip pat galima padaryti internetu, be papildomų skambučių.

5. Ar yra automobilių stovėjimo aikštelė?
Prie klinikos yra erdvi nemokama automobilių stovėjimo aikštelė. Ji įrengta taip, kad pacientams nereikėtų gaišti laiko ieškant vietos aplinkinėse gatvėse.

6. Kokias kalbas moka gydytojai?
Be lietuvių kalbos, dalis gydytojų laisvai bendrauja rusiškai ir angliškai. Tai svarbu tarptautiniams pacientams arba užsieniečiams, gyvenantiems Vilniuje.

 

Paslaugos ir specialistai

7. Kokias paslaugas teikia „UnaVita“?
Klinika teikia pirmines ir specializuotas sveikatos priežiūros paslaugas: nuo šeimos gydytojo konsultacijų iki odontologijos, kardiologijos, ginekologijos, dermatologijos, neurologijos, endokrinologijos, urologijos ir LOR. Taip pat siūlome reabilitaciją, grožio bei estetinės medicinos paslaugas, intravenines terapijas, ozono procedūras. Klinika turi modernią laboratoriją tyrimams ir naujausios kartos ultragarsinę įrangą diagnostikai.

8. Ar „UnaVita“ priima vaikus?
Taip, „UnaVita“ yra šeimos klinika, todėl teikia paslaugas ir vaikams. Mažiesiems pacientams užtikrinama draugiška aplinka, gydytojai moka dirbti su vaikais, o odontologijos kabinete naudojamos specialios priemonės, kurios padeda sumažinti baimę. Be to, tėvai gali būti kartu su vaiku procedūros metu, kad jis jaustųsi saugiau.

9. Ar yra šeimos gydytojas?
Taip. Šeimos gydytojas yra pirmasis kontaktinis asmuo daugeliui pacientų. Jis atlieka išsamias konsultacijas, paskiria laboratorinius tyrimus, prireikus nukreipia pas siauresnės specializacijos gydytojus. Šeimos gydytojas yra tas specialistas, kuris geriausiai pažįsta paciento sveikatos istoriją, todėl gali pateikti individualizuotas rekomendacijas.

10. Ar teikiamos odontologijos paslaugos?
Taip, „UnaVita“ odontologijos skyriuje atliekamos visos reikalingos procedūros: nuo profilaktinės burnos higienos iki implantacijos ir protezavimo. Čia gydomi tiek suaugusiųjų, tiek vaikų dantys, naudojamos aukštos kokybės medžiagos, kurios užtikrina ilgalaikį rezultatą. Taip pat taikomi modernūs metodai, kurie leidžia išvengti skausmo ar diskomforto gydymo metu.

11. Ar yra ginekologas?
Taip, ginekologai konsultuoja dėl moterų sveikatos klausimų, atlieka ultragarsinius tyrimus, rūpinasi nėščiųjų priežiūra. Pas mus galima atlikti profilaktinę patikrą, gauti patarimus dėl šeimos planavimo ar hormonų pusiausvyros. Gydytojai dirba su modernia įranga, leidžiančia anksti aptikti galimus pakitimus.

12. Ar yra kardiologas?
Taip. Kardiologas įvertina širdies ir kraujagyslių sistemos būklę, atlieka EKG, echokardiogramą, matuoja arterinį kraujospūdį. Kardiologo konsultacija būtina pacientams, kurie jaučia širdies permušimus, dusulį, krūtinės skausmus, arba tiems, kurie turi šeiminę riziką širdies ligoms.

13. Ar yra dermatologas?
Taip, dermatologai gydo įvairias odos ligas – nuo aknės iki egzemos ar grybelinių infekcijų. Be to, atliekamos estetinės procedūros: pigmentinių dėmių šalinimas, odos atjauninimas. Dermatoskopijos pagalba gydytojai anksti pastebi melanomos ar kitų pavojingų darinių požymius.

14. Ar yra LOR gydytojas?
Taip. Otorinolaringologai konsultuoja dėl ausų, nosies, gerklės ligų, atlieka tyrimus, pašalina sieros kamščius, sprendžia lėtinių sinusitų problemas. LOR gydytojo pagalba dažnai reikalinga vaikams, turintiems dažnas ausų ar gerklės infekcijas.

15. Ar yra neurologas?
Taip. Neurologai konsultuoja dėl migrenų, galvos svaigimo, miego sutrikimų, nervų sistemos ligų. Jie gali paskirti papildomus tyrimus, pvz., magnetinio rezonanso tomografiją. Neurologo pagalba dažnai reikalinga pacientams, kurie patiria nuolatinius galvos ar nugaros skausmus.

16. Ar yra reabilitacijos paslaugų?
Taip, kineziterapeutai ir manualinės terapijos specialistai padeda pacientams atsigauti po traumų, operacijų, taip pat dirba su tais, kurie kenčia nuo lėtinių nugaros ar sąnarių skausmų. Procedūros derinamos individualiai, kad būtų pasiektas geriausias efektas.

17. Ar yra estetinės medicinos paslaugų?
Taip, atliekamos estetinės procedūros: raukšlių užpildai, odos atjauninimas, mezoterapija, biorevitalizacija. Jos skirtos ne tik išvaizdai, bet ir odos sveikatai gerinti – drėgmės balansui atstatyti, elastingumui pagerinti.

 

Tyrimai ir diagnostika

18. Ar atliekami kraujo tyrimai?
Taip, atliekami bendri ir specializuoti tyrimai. Klinika bendradarbiauja su patikimomis laboratorijomis, todėl galima atlikti tiek bazinius, tiek išplėstinius tyrimus.

19. Kaip pasiruošti kraujo tyrimams?
Prieš kraujo tyrimą rekomenduojama būti nevalgius 8–12 val. Geriama tik vanduo. Vakare prieš tyrimą venkite riebaus maisto ir alkoholio. Jei vartojate vaistus, pasitarkite su gydytoju, ar tyrimo dieną juos vartoti.

20. Per kiek laiko gaunami tyrimų atsakymai?
Dauguma atsakymų pateikiami per 1–2 darbo dienas. Sudėtingesni tyrimai gali užtrukti iki 5 darbo dienų. Esant skubiems atvejams, kai kuriuos atsakymus galima gauti tą pačią dieną.

21. Kaip pateikiami tyrimų atsakymai?
Rezultatai siunčiami el. paštu arba pateikiami per pacientų sistemą. Jei rezultatai rodo nukrypimus, gydytojas gali susisiekti papildomai ir pasiūlyti vizitą aptarimui.

22. Ar atliekama echoskopija?
Taip, atliekamos pilvo, krūtų, skydliaukės, inkstų, sąnarių, širdies echoskopijos. Tyrimai atliekami moderniais ultragarsiniais aparatais, užtikrinančiais aukštą vaizdo kokybę.

23. Ar atliekamos vakcinacijos?
Taip, „UnaVita“ siūlo profilaktinius skiepus vaikams ir suaugusiems. Galima pasiskiepyti nuo sezoninių ligų (pvz., gripo) ar kelionėms būtinų infekcijų.

24. Ar išduodamos sveikatos pažymos?
Taip, išduodamos pažymos vairuotojams, darbuotojams, mokykloms, darželiams, sportui. Vizito metu atliekami reikalingi tyrimai, užtikrinama, kad pažyma atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

 

Kainos ir apmokėjimas

25. Kur galima rasti kainyną?
Visas kainynas skelbiamas oficialioje svetainėje www.unavita.lt. Jame pateikiamos visų paslaugų kainos, kad pacientai galėtų iš anksto planuoti išlaidas.

26. Kokius atsiskaitymo būdus priima klinika?
Galima atsiskaityti grynaisiais, kortele arba bankiniu pavedimu. Nuotolinėms konsultacijoms dažniausiai taikomas išankstinis apmokėjimas pavedimu.

27. Ar galima gauti sąskaitą įmonės vardu?
Taip. Juridiniams asmenims išrašomos sąskaitos-faktūros, reikia tik pateikti įmonės rekvizitus registracijos metu arba vizito metu.

Praktiniai klausimai

28. Ar yra nuotolinių konsultacijų galimybė?
Taip. Kai kuriais atvejais gydytojai gali konsultuoti telefonu arba per vaizdo skambutį. Tai patogu, jei pacientui reikia aptarti tyrimų rezultatus ar gauti receptą, bet nėra būtinybės atvykti fiziškai.

29. Kaip atšaukti vizitą?
Vizitą galima atšaukti ar perkelti telefonu arba el. paštu. Svarbu pranešti bent prieš 24 valandas, kad laikas galėtų būti pasiūlytas kitam pacientui. Jei pranešate laiku, už neatvykimą joks mokestis netaikomas.

Jūsų krepšelis tuščias
Mano krepšelis -
Bendra suma ...
Atsiskaityti
Registracija telefonu
Sutinku
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir tiesioginės rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Plačiau.